Akik rendszeresn kíváncsiak az ékszerekre:

2011. május 19., csütörtök

Egyszerű fűzés...


Színek kavalkádja
Színek kavalkádja maradék kövekből készült. Damilra fűztem és csomózással rögzítettem. Dupla szálat használtam. Kedvencem, hiszen sok ruhához fel lehet venni :)
Labradorit-Lapisz Lasuli- Jáspis


Labradorit-Afgán Lapisz Lazulit és Jáspis medál. Igazán ütőset akartam össze hozni. Tettemet siker koronázta! :) Itt pontosan a súlyára gondoltam :D A 10mm-es gyöngyök legalább a földön tartják pehelysúlyomat :) Már figyelek, hogy szerelő karikával kezdjek, utólag jövök rá, másik kapocs kellene hozzá... Majd egyszer...
Boszis nyaklánc




1 évet vártam erre a boszis nyakláncra. Megterveztem, de köveket nem kaptam hozzá, akkoriban. Úgy gondoltam Labradorit, ami fazettált a szivárvány holdkővel remek párost alkot :) Labradorit holdkő módosulat... Minden tiszta boszorkányos, teliholdnál nem hordható elméletileg, de a párnám alatt akkor is ott van a marokkövem :)


Faachát-hegyikristály-Rózsakvarc-Ametiszt, szépen sorban. Elegáns. Neki is adtam Oli Zsúnak. Hozzá jobban illik. :)

Párja csak hozzá holdkő is csapódott. Kedvencem. :) Rendszeresen használom. :)
Oli Zsú

Halvány kavalkád


Sit harcos
Sit harcos! Star Wars igen! Nagyon tetszett! Csiszolt, és szalma fekete gyöngyöket raktam Karneol közé. :)


Hópehely karkötő
Hópehely kezdet! Eladásra készült ez a karkötő azt hiszem a csatába, és egy gyári ismerkedése alapján el is kelt, sőt hópehely obszidiánból még kértek! Nyakláncot, bokaláncot, és karláncot :)
Soleil :)

Rózsakvarc karkötő

Soleil csomag. Nos, jártam egy boltban, ahol megláttam a szerintem macskaszem követ. Sokáig nem tudtam mi legyen belőle. Mikor barátnőm készült külföldre, egy kis útra való csomagot állítottam össze. Macskaszem nyaklánc, könyvjelző, különféle kövekből és szív angyalkával, valamint egy saját készítésű Angyal, ami bárhová felakasztható :)

Rózsakvarc karkötő. :) Dobcsiszolt kövek gumis damilon... :)


Gránátos tulipán :)
Gránátos tulipán :) Tulipán a kapocs és a 3 sort összekötő is :) Gránát-rózsakvarc-hegyikristály :) Pici változtatással ment Komáromba. Évának :) Neki kicseréltem a gránátot Ametisztre. :)
Éváé lett :) Ez már az átalakított :)

Howlit karlánc-füli
Romantika
Howlit színei megtetszettek, ennyi a története :) Tibeti ezüsttel bármit fel lehet dobni :)



Romantika :) Ezt a nevet kapta a rózsakvarc- tibeti virágos szív kapcsos nyaklánc. :)

Enyémé macskaszemes
Saját macskaszemesem :) Át kell fűznöm, kissé elszabtam... kicsi lett.
Orsi kavalkádja :)









Orsi kavalkádja lett :) Volt osztálytársamnak készült az Ő színes egyéniségéhez :) Próbáltam a legerősebb színeket kiválogatni, és a szivárvány színei szerint fűzni :)
Éváé Szodalit-hegyikristály-onix


Ez is Évának ment Komáromba szodalit-hegyikristály leheletnyi onxal. Torok csakrájával van valami... :) Ez remélem jó lett rá! :)

Nem utolsó sorban, csak a mai bejegyzésnél... Hópehely obszidián csomag :) A nyaklánc-bokalánc-karkötő. Tibeti ezüst köztessel dobtam fel, az amúgy is feltűnő köveket :) 

Hópehely Nyaklánc-Bokalánc-Karkötő




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése