Akik rendszeresn kíváncsiak az ékszerekre:

2011. május 18., szerda

Variációk Memória drótra

Első...


megrendelésre és a második...(Lady Gaga koncertre)
csak úgy jött...
rendelésre és úgy jött az ötlet mi legyen
 Memóriadrótot Nikus barátnőm mutatta, és a Pillangó gyöngyös könyvet is. Az onnét lett tovább  fejlesztve. Más gyöngyökkel, színekkel, így aki tőlem vásárol, nem igazán kap 2 egyformát. :)
Az első persze, hogy Nikusé lett. A második már Lady Betty vagy is Gaga koncertre lett. Féltem, h nem fog tetszeni, de hatalmas sikere volt!!! :)

A fűzés egyszerű! 
1 egész memória drót kettévágva, egyik végük behajlítva, a két szálra 3 pillangógyöngy, után 2 bármilyen gyöngy 1-1 szálra, újabb 3 pillangó gyöngy a két össze fogottra, és újabb 1-1 szálra 1-1 gyöngy.... így folytatódik, míg végig nem ér, és a szálakat vissza hajlítjuk.
2010-es utolsó karkötőm Holdkőből

Nagy sikere van, még most is!

Gránátos-rózsakvarc kollekció

Tejkvarc-Lapis lasuli kollekcó

Ez a kis barnás: maradt meg drótom, és vettem apró pillangógyöngyöt. A drót végét behajlítottam, és felfűztem rá a pillangógyöngyöket :) Igazán szép kis különlegesség lett :)

A kékség Évibumbinak készült :) Leültünk beszélgetni, milyen színeket szeret, és akkor alakult a fejemben a forma... :) 
Végül is csak fehér-kék üveggyöngyök vannak, amik kis elegánsossá tették az egészet!

Egy egész memória drótra fűztem fel, 90 cm-nyi szivárványos holdkövet (Opálos holdkő) Valami igazán szépet akartam :) 9 szemenként Holdkő ment, ami homok barna színű :)
Sajnos nem találom azt a képet, ami Nikusé lett. Neki hegyikristály van felfűzve, ametiszt kiegészítéssel...

Ametiszt-rózsakvarc-hegyikristály tibeti ezüst köztessel. Talán valahol láttam és úgy készült el. Lényeg, soknak tetszik, igazán szép darab :)

Jönnek a kollekciók!!! 

Gránát-rózsakvarc a nyaklánc is memória drótból van :)

Tejkvarc fehérsége harmónizál a Lapis Lasuli sötétkékjével. Halványkék pillangógyöngy lett az átmenet a két erős szín között. 

Gránit-Ónix kettősségét a hegyikristályos pillangógyöngy lágyítja :)

A hadjárat kézműves asztalára készült a Füst kvarc- Tigrisszem kollekció. Mivel 3 darabosat szerettem volna, így a karkötőt memória dróttal készítettem el.

Anitának készült egy kis csomag. Nagyon szereti a rózsaszínt és a lilát, jól is áll neki. :) Strasszos köztessel lett teljesen egyedi az Ametiszt-Rózsakvarc.Hegyikristály karkötő:)

2 utolsó karkötő! Jaj rózsaszínt kértek, de sajnos ilyen kövem nem volt, így műanyag gyöngyök lettek felhasználva. 
Rózsaszín-fehér

Ametiszt-Rózsakvarc és itt a pillangógyöngyöket variáltam :)

Nikus kollekció!
Eladásra készült.

Anita csomagja :)


Sikeres ez a koszorús drót fűzés...
Ez a párja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése