Akik rendszeresn kíváncsiak az ékszerekre:

2011. május 18., szerda

Nikus karkötője

Ilyen volt...
.... ilyen lett!

Pár hétre abba hagytam az ékszerkészítést és egy időben kapott segítés ráébresztett, mit is jelent számomra :)
Első kép egy hónappal ezelőtt készült, nagyon kedves ismerősömnek. Akkor már a süllyesztőben éreztem magam... Tegnap egy alapos beszélgetés ráébresztett mit i szeretek... Kiadós alvás, gondolkodás hogyan tovább és szét szedtem a karkötőt, hiszen nem tetszett. Pici változtatással elkészült a második képen lévő. Igaz, közben megfájdult a fejem és rosszul is éreztem magam, de a végeredmény igazán szép lett :)

Ezeket használtam fel:
- 3 memória drót darab, ami egyforma,
- Gránát,
- Rózsakvarc,
- Hópehely obszidián,
- 4 db 3 lyukú köztes vagy sor távtartó. 

Eszközök:
- Kúpos fogó,
- lapos fogó,
- csípőfogó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése