Akik rendszeresn kíváncsiak az ékszerekre:

2011. december 26., hétfő

Cicalánynak meglepetés :)

A vázát megtakarítottam, ablaktisztítóval. Lekentem fóliaragasztóval, mikor kivilágosodott, bordó rizspapír darabokat tépkedtem és beborítottam az előkészített vázát. Amíg száradt, kitéptem a cicákat, pillangókat előkészítettem fehér festékkel a helyét és mikor az is megszáradt felragasztottam.  Megszáradt, korrigáltam, próbáltam árnyékolni, megszáradt, akkor lekentem a repesztőlakkokkal. Bekentem az antikolóssal és oldószeres lakkal lekentem.
Tányér; repesztő lakkal kezdtem az alján, antikolás és lelakkoztam és, felragasztottam az állatkákat, bekentem fehérrel, korrigáltam, megszáradt, akkor fóliaragasztóval bekentem, és amíg az száradt tépkedtem bordó rizspapírt, beborítottam, és a végén lakkoztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése